Què és una carta de serveis?
Una Carta de Serveis és un document pel qual un Departament, Servei o Regidoria del Consell d'Eivissa informa els ciutadans sobre:
- Els serveis que presta i la manera de prestar-los.
- Els compromisos de qualitat que assumeix per a proporcionar un millor servei.
Les Cartes de Serveis seran avaluades i revisades anualment, mitjançant grups de treball que tindran en compte les opinions presentades pels ciutadans.
A qui va dirigida?
El Consell Insular d'Eivissa és una institució que presta servei als ciutadans, per la qual cosa la seva gestió s'orienta a la satisfacció de les seves necessitats i expectatives. Per aquest motiu, les Cartes de Serveis es dirigeixen als usuaris dels serveis.
Quins són els objectius de les cartes de serveis?
La finalitat de la Carta de Serveis és:
- Acostar el Consell d'Eivissa als ciutadans.
- Informar els ciutadans sobre els serveis prestats pel Consell d'Eivissa.
- Expressar l'esforç del Consell d'Eivissa per la millora dels serveis municipals.
- Establir un nivell adequat de qualitat dels serveis i controlar el seu manteniment.
- Possibilitar que els ciutadans opinin sobre el funcionament dels serveis municipals.
Quins són els continguts de les cartes de serveis?
- El nom i comeses de la Unitat, Servei o Regidoria que l'emet.
- Els serveis prestats.
- Adreces, horari i telèfons de la unitat.